Dažnai užduodami klausimai apie nuomą

Ar man reikia sumokėti užstatą?

Kai užsisakote, turite sumokėti mokėtiną depozito sumą (ir visus taikomus užsakymo mokesčius) debeto ar kredito kortele arba siųsdami mums čekį. Mes priimame tik mokėjimo svarų sterlingų.

Apgyvendinimas kaina įprasta indėlių mokėjimo *-rezervacija atliktas arba po 3 gruodis 2018

£0 – £200 £75

£201 – £350 £125

£351 – £500 £175

£501 – £750 £250

£751 – £1000 £300

£1001 – £1500 £400

£1501 – £2000 £500

£2001 – £2500 £750

£2501 ir daugiau £1000

Kada turi būti mokamas visas balansas?

Mes turime gauti likusią pinigų dalį, mokėtiną likus ne mažiau kaip 10 savaičių iki jūsų viešnagės pradžios arba ne trumpiau kaip 12 savaičių, kai nuosavybė yra nurodyta miegoti 10 ar daugiau žmonių. Mes automatiškai surinksime likutį, kuris buvo įsiskolinta kortelėje, kurią naudojote sumokant depozitą, nebent jūs sudengsite iki tos datos mokėtiną sumą arba Jei nenurodysite kitaip, tačiau jei užsakote likus mažiau nei 10 savaičių iki jūsų viešnagės pradžios (arba mažiau kaip 12 savaičių e jūsų buvimo, kai turtas yra nurodyta 10 ar daugiau žmonių, pradžia), mes turime gauti visą sumą už jūsų užsakymo išlaidas (įskaitant visas draudimo įmokas), kai jums atlikti užsakymą. Jei užsakymą atlikote likus mažiau nei dviem savaitėms iki viešnagės pradžios, užsakymo metu turėsite sumokėti už visą užsakymą debeto ar kredito kortele arba banko pavedimu.

Kaip aš galiu mokėti?

Mes siūlome keletą mokėjimo būdų, pavyzdžiui, debeto/kredito kortele, čekiu, arba BACS pervedimą.

Ar turite mokėti dalimis mokėjimo planą?

taip. Jei užsakysite atostogų daugiau nei keturis mėnesius iš anksto, galite pasinaudoti mūsų EasyPay mėnesinį mokėjimo planą, kuris leidžia jums platinti savo mokėjimus ir mėgautis pradinį mažą indėlį. Sumokėsite lygiomis dalimis, kaip sutarta ir patariama užsakymo metu atsiųstame užsakyme. Mums reikės atlikti visus mokėjimus iš kortelės, naudotos užsakymui garantuoti, už viešnagę su jumis užsisakiusiems svečiams, o papildomos priemonės po atostogų datos turi būti apmokėtos užsakymo atlikimo metu. Norėdami gauti daugiau informacijos apie EasyPay prašome spustelėkite čia,

Ar yra kas nors pridėta į kainą užsakymo metu?

šventės papildomai mokėti debeto ar kredito kortele. Bet kokie papildomi priedai bus aiškiai nurodyti užsakymo metu ir bus įskaičiuoti į galutinę kainą.

Ar leidžiamos grupės/jauni užsakymai?

Mes nepriimame elnias ar mergvakarius, nebent iš anksto susitarus su savininku. Kai kurie individualūs savininkai arba įvykiai apriboja tam tikras grupes ir svečius pagal amžių ar šalį. Šios savybės turės savo “objektyvų pagrindimą”, kad paremtų šias taisykles ir tai darys ne pagal standartines sąlygas.

Ar sutinkate su trumpais pertraukėlėmis?

Taip, mes darome. Daugumą mūsų apgyvendinimo įstaigų galima užsisakyti 3 ar daugiau naktų ne liepą ir rugpjūtį (priklausomai nuo užimtumo). Liepą ir rugpjūtį užsakymai turi būti atliekami ne mažiau kaip 7 naktis, o keitimo dienos gali skirtis priklausomai nuo apgyvendinimo įstaigos. Daugiau informacijos galima rasti atskiruose ypatybių puslapiuose.

Ar galiu laikinai rezervuoti atostogas?

Mes galime laikinai turėti ne daugiau kaip 1 turto kiekvienam klientui, be mokesčio ir įsipareigojimo, 24 valandas, jei jūsų užsakymas turi atvykti daugiau nei 6 savaites. Laikini užsakymai negali būti atliekami internetu, todėl prašome paskambinti užsakymų komandai. Deja, mes negalime laikinai turėti savybių, jei norite atvykti per 6 savaites.

Kodėl prašoma sumokėti užstatą?

Kai kurie iš mūsų apgyvendinimo įstaigų reikalauja sumokėti užstatą be atostogų išlaidų. Šis mokėjimas bus surinktas iš tos pačios kortelės, kurią naudojote mokėjimui už atostogas, ir saugo mokėjimą padengti bet kokius nuostolius/žalą ir papildomus valymo mokesčius. Jei reikia sumokėti užstatą, duomenys bus aiškiai nurodyti atskirų ypatybių puslapyje ir jūsų užsakymo patvirtinime. Užstatas sumokamas likus 7 dienoms iki atostogų pradžios ir grąžinamas su sąlyga, kad bus gautas žalos prašymas, praėjus 7 dienoms po išvykimo. Atminkite, kad gali užtrukti 3-5 darbo dienų, kol šis mokėjimas atsiras jūsų paskyroje.

Ar man reikia atsivežti savo patalynę ir rankšluosčius?

Patalynės užvalkalai suteikiami visose apgyvendinimo įstaigos numeriuose, o lovos bus pristatomos prieš svečiams atvykus. Jei miegamoji sofa buvo paprašyta, patalynė bus suteikta, bet lova nebus padaryta. Rankšluosčiai suteikiami daugumoje apgyvendinimo įstaigų, jei jų nėra, tai bus aiškiai nurodyta atskirų ypatybių puslapiuose. Paplūdimio rankšluosčiai nesuteikiami, todėl prašome atsivežti savo.

Ar galite pateikti Kelioninis lovelis ir aukšta kėdė?

Mes turime didelį pasirinkimą kūdikių draugiškas savybes, kai nemokamai lovelė ir aukšta kėdė yra pateikta-patikrinti “glaustai” skyriuje atskirų ypatybių puslapiuose.

Kad viskas būtų dar lengviau mamoms ir tėtis, mūsų kolekcija apima savybes apgalvingai kitted su visą kontrolinį sąrašą elementus. Nuo laiptų vartai į nakties žiburiai, jie gavo viską, ko reikia, kad pirmą pertraukos su kūdikiu. Tiesiog ieškokite kūdikio draugiškas piktogramą ypatybių puslapiuose.

Ar yra patalynės užvalkalų?

Mes prašome, kad tėvai savo patalynę už kelionės lovelę.

Ar komunalinių paslaugų įtraukti į atostogų išlaidas?

Visos dujų, elektros energijos, vandens ir šildymo išlaidos įtraukiamos į atostogų išlaidas, išskyrus atvejus, kai atskiro turto aprašyme ar užsakymo patvirtinime nurodyta kitaip.

Apgyvendinimo įstaiga gali apsistoti 8… Ar galiu atsinešti 8 vaikišką lovelę?

Jei norite daugiau nei užima kūdikį, prašome susisiekti su mūsų užsakymų komanda. Komanda turi įsitikinti, kad turtas yra tinkamas ir kad yra pakankamai vietos lovelę būti patalpintas į miegamieji. Kai kurios savybės negalės daugiau užimti su kūdikiu dėl apribojimų su jų civilinės atsakomybės draudimu.

Ar galiu atsivežti savo šunį su manimi?

Taip, jūs galite! Mes turime platų PET draugiškas savybes, tiesiog atkreipti dėmesį į šuns piktogramą atskirų ypatybių puslapiuose. Atkreipkite dėmesį, kad už vieną savaitę apgyvendinimo įstaigoje gali būti £30 už vieną gyvūną, kuris gali miegoti iki devynių žmonių arba £50 už kiekvieną augintinį per savaitę, jei reikia sumokėti 10 žmonių arba daugiau, kad padengtų bet kokį papildomą valymą. Šunys visada turi būti gerai elgėsi ir kontroliuojama, neleidžiama miegamieji, ir negali būti paliktas be palydos į turtą. Bet koks perteklinis valymas, viršijantis papildomą mokestį, bus išrašomas sąskaitoje faktūroje arba kaip galima greičiau po išvykimo. Spauskite čia Norėdami rasti PET draugiška nuosavybė!

Pagalba šunys

Mes sveikiname pagalbos šunys visų mūsų savybės.

Kokį laiką aš galiu atvykti ir Kada turiu išvykti?

Check-in metu dauguma mūsų savybės yra 3,00 pm ir jūs turite išvykti iki 10.00 val. Jei šie laikai skiriasi dėl konkrečios ypatybės, laikai bus išsamiai aprašyti atskirų ypatybių puslapiuose ir jūsų patvirtinimo dokumentuose.

Rūkymo politika

Rūkyti draudžiama visose šventės savybės. Atkreipkite dėmesį, kad šie apribojimai gali būti taikomi tam tikrų nekilnojamojo turto ar kompleksinių išorinių ir aplinkinių zonų teritorijoms.

Aš gali būti atvykstantys vėlai-kas atsitiks?

Jei ketinate atvykti vėlai, svarbu, kad jūs susisieksite su savo nekilnojamojo turto valdytoju likus kelioms dienoms iki atostogų, kad galėtumėte susitarti dėl raktų paėmimo.

 

Kaip gauti raktus už turtą?

Savo raktų rinkinio informaciją gausite galutinėse patvirtinimo dokumentuose. Tai bus arba skelbiami arba elektroniniu paštu, kai mes gavome visą mokėjimą. Dokumentuose bus pateikta jūsų turto valdytojo kontaktinė informacija. Tiesiog paskambinkite likus kelioms dienoms iki atvykimo ir susitarkite su jumis apgyvendinimo įstaigoje arba pateikite pagrindinius surinkimo nurodymus. Jei jūsų apgyvendinimo įstaigoje yra pagrindinis seifas, informacija bus jums Išsiųsta SMS žinute, likus 7 dienoms iki atvykimo.

Ar gausiu atvykimo informaciją ar nurodymus?

Gausite savo patvirtinimo dokumentus, kai sumokėjote visą balansą. Čia bus jūsų turto valdytojo kontakto vardas ir numeris bei bet kokia kita atvykimo informacija, kurios jums gali prireikti. Taip pat bus įtrauktos nuorodos į apgyvendinimo įstaigos ir GPS prietaisų naudojimo pašto indeksą.

Ar galiu pataisyti savo užsakymą, kai jis buvo patvirtintas?

Deja, kai jūsų užsakymas buvo patvirtintas, mes negalime padaryti jokių pakeitimų. Mes rekomenduojame, kad jūs visada dvigubo patikrinti savo datas prieš pateikiant užsakymą ir apsidrausti atostogų draudimą, jei bet kokios problemos kyla.

Ką daryti, jei man reikia atšaukti savo atostogas?

Tai jūsų pareiga pranešti mums, jei jums reikia atšaukti savo atostogas. Išsamią mūsų atšaukimo politikos informaciją galite rasti mūsų užsakymo sąlygų 7 skyriuje. Peržiūrėti visą politiką čia.

Ką daryti, jei mano buvimo metu susidursiu su problemomis?

Jūsų pirmasis kontaktinis punktas viešnagės metu yra jūsų apgyvendinimo įstaigos valdytojas. Jų kontaktinius duomenis rasite užsakymo patvirtinime (nepamirškite pasiimti atostogų su savimi). Prašome susisiekti su savo nekilnojamojo turto valdytoju, kai iškyla kokių nors problemų, kad jie galėtų imtis bet kokių taisomųjų veiksmų. Mažai tikėtinu atveju, kad jūs negalite susisiekti su savo turto vadybininku, skambinkite mūsų užsakymų komanda dėl 0370 218 4966 ir jie bus laimingi galėdami padėti. Mūsų biuras yra atvira 9am-8pm pirmadienis-šeštadienis ir 10am-6pm sekmadieniais.

Ar jūs teikiate draudimą?

Mes manome, kad yra labai svarbu, kad jūs turite pakankamai kelionės draudimą savo kelionę. JK nekilnojamojo turto užsakymus, mes rekomenduojame, kad jūs imtis pakankamai kelionės draudimą padengti jums visą viešnagės. Jūs privalote užtikrinti, kad jūsų įsigytas draudimas būtų pakankamas ir tinkamas jūsų konkretiems poreikiams tenkinti. Prašome perskaityti savo politikos informaciją apie gavimą ir pasiimti su savimi atostogų.

Galite rasti išsamios informacijos apie JK asmeninės kelionės draudimo polisą, kurį siūlome mūsų svetainėje.

Skaitykite mūsų politikos dokumentą.

Kaip pateikti skundą?

Jei jums reikia pasikalbėti su mūsų komandos nariu per atostogas ar po jų, skambinkite į mūsų klientų aptarnavimo komandą, arba rašykite mums į info@ciobiskiokeltas.lt. Narys klientų aptarnavimo komanda susisieks su jumis kuo greičiau, ir yra prieinami 9-8pm nuo pirmadienio iki šeštadienio ir 10am-6pm sekmadieniais (nebent žiemos darbo valandos yra iš tikrųjų).